آموزش و تصحیح پاسخ‌های شما به آزمون‌های Writing و Speaking تافل توسط Certified Raters

Independent/Integrated Writing

400,000تومان

TOEFL iBT Complete Set

960,000تومان

TOEFL iBT Speaking

400,000تومان

نمونه‌های تصحیح شده رو اینجا و توی گروه تلگرامی ویژه تافل ببینید!

این روزها کلاس‌های تافل iBT خیلی زیادن، حالا بگذریم از اینکه خیلی از اون‌ها تا چه حدی موثر هستن، بیشتر اون‌ها یه نقطه ضعف اساسی دارن: توی این کلاس‌ها فرصت کافی نیست برای اینکه پاسخ‌های writing و speaking دانشجوها با دقت تصحیح بشه و هر کسی یه گزارش دقیق و کامل از عملکرد خودش توی این بخش‌ها دریافت کنه.

این وسط کسی که واقعا ضرر می‌کنه دانشجوها هستن چون واقعا نمیدونن نقاط ضعف و قوتشون توی بخش‌های مختلف آزمون تافل چه چیزهایی هستن و چطوری می‌تونن با یه سری تغییرات، نمره خیلی بهتری توی آزمون بگیرن.

اینجا توی زبان پارس ما یک سرویس ویژه داریم برای همه اون‌هایی که می‌خوان تو آزمون تافل iBT شرکت کنن و نمره خیلی خوبی بگیرن. شما میتونین پاسخ‌های Speaking و Writing آزمون‌هایی رو که از منابع سایت (یا منابع خارج از سایت انجام میدین) برای ما ارسال کنین. ما یک گزارش دقیق و کامل از نحوه عملکرد شما همراه با توضیحات استاد برای شما ارسال میکنیم.

نکته‌های مهم در رابطه با تهیه و ارسال پاسخ‌ها

برای مشاهده جزئیات هر مورد، روی پرسش مورد نظر کلیک کنید.

آزمون‌های آزمایشی تافل iBT که برای تهیه گزارش‌ها از اون‌ها استفاده می‌شه آزمون‌هایی هستن که توی صفحه ویژه آزمون‌های آزمایشی تافل iBT و قسمت‌های دیگه سایت به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفتن.

یا اینکه اگر دوست داشتین می‌تونین از کتاب‌ها و منابعی که خودتون در اختیار دارین استفاده کنین. جواباتون رو برای ما ارسال کنید و یک گزارش دقیق و کامل از عملکرد خودتون توی آزمون دریافت کنید که برای گرفتن نمره‌های خیلی بالاتر می‌تونه بهتون کمک کنه. راستش رو بخواین هیچی بهتر از این نیست که Writing و Speaking که زحمت میکشین و انجام میدین صحیح بشه و فید بک بگیرین!

معمولا بین 3 تا 7 روز کاری فایل تصحیح شده به صورت PDF به آدرس ایمیل شما ارسال میشه.

بله، اگر دوست داشتید پاسخ‌های writing و speaking شما به نمونه سوالات کتاب‌ها و نرم‌افزارهایی خارج از منابعی که ما توی سایت داریم تصحیح بشه و گزارش کامل دریافت کنین، کافیه که به همون شیوه‌ای که توی مورد قبلی توضیح داده شده، پاسخ‌هاتون رو آماده کنین و برای ما بفرستین. توی فایل ارسالی دقیقا ذکر کنین که منبعی که برای آزمون استفاده کردین چی بوده. اگر ما به اون منبع دسترسی نداشته باشیم (که خیلی بعیده!!) با شما تماس می‌گیریم و ازتون می‌خوایم که فایل‌های منبعی رو که استفاده کردین برای ما ارسال کنین.

قبل از هر چیز آزمون مورد نظرتون رو از صفحه ویژه آزمون‌های آزمایشی تافل iBT و یا هر منبعی که دوست دارین انتخاب کنین. آزمون‌های توی سایت رایگان هستن. پاسخ‌های خودتون به بخش Speaking رو می‌تونین توی خود نرم‌افزار آزمون یا با Windows Sound Recorder (یا هر نرم‌افزار دیگه‌ای که صلاح میدونین!) ضبط کنین. جواب‌های بخش Integrated Writing و Independent Writing رو هم توی Microsoft Word بنویسید و بعد تمام فایل‌هایی رو که قصد دارین برای ما بفرستین توی یک فایل zip قرار بدین و اون فایل zip رو از طریق فرم ویژه ارسال پاسخ‌ها برای ما ارسال کنین.

(1) اشتباهات مربوط به استفاده از کلمه‌ها و عبارت‌های به همراه پیشنهاد استاد برای جایگزینی آن‌ها با کلمات و عبارت‌های صحیح

(2) اشتباهات مربوط به گرامر و ساختار جمله به همراه پیشنهاد استاد برای به کار گیری ساختار صحیح

(3) اشتباهات ساختار متن (organization) در مورد چگونگی سازماندهی به متن یا پاسخ گفتاری به همراه آموزش شیوه صحیح

(4) اشتباهات مربوط به شیوه بیان منطقی مطالب در writing و speaking و آموزش شیوه صحیح روند منطقی

(5) معرفی منابع مورد نیاز برای مطالعه جهت یادگیری و رفع اشتباهات

بله، شما می‌تونید از بخش پشتیبانی آموزشی فایل‌های پاسخ‌ها رو برای ما ارسال کنید تا به طور رایگان بررسی بشن. ولی گزارش کاملی برای شما ارسال نمیشه. فقط نمره به آدرس ایمیل شما ارسال میشه.