آموزش و تصحیح پاسخ‌های شما به GRE Analytical Writing توسط Certified Raters

GRE Issue Task

400,000تومان

GRE Complete Set

720,000تومان

GRE Argument Task

400,000تومان

نمونه‌های تصحیح شده رو اینجا و توی گروه تلگرامی ویژه GRE ببینید!

لینک‌های مورد نیاز شما:

پرسش‌های متداول شما:

برای مشاهده جزئیات هر مورد، روی پرسش مورد نظر کلیک کنید.

موسسه ETS (که آزمون GRE رو برگزار می‌کنه) مخزن موضوعاتی رو که برای آزمون از اون‌ها استفاده می‌کنه توی وب سایتش منتشر کرده. به این مخزن موضوعات اصطلاحا میگن Topic Pool. همونطور که می‌دونید بخش اول آزمون GRE بخشی هست به نام GRE Analytical Writing که برای دانشگاهی که می‌خواین ازش پذیرش بگیرین خیلی هم مهمه چون به عنوان دانشجوی فوق لیسانس و دکتری شما باید بتونین با یک روند منطقی و صحیح مقاله‌های علمی و پایان نامه بنویسین. در قسمت “لینک‌های مورد نیاز شما” لینک‌های مربوط به مخزن موضوعات GRE Analytical Writing هست که شما رو به صفحه ویژه موضوع‌های Issue و موضوع‌های Argument توی سایت موسسه ETS هدایت می‌کنه و میتونین موضوع رو انتخاب کنین.

اول از همه با استفاده از لینک‌های Pool of Issue Topics و Pool of Argument Topics، به صفحه‌های ویژه موضوع‌های Issue و Argument برید و موضوع‌های مورد نظر خودتون رو انتخاب کنین. مسلما قبل از نوشتن باید یه سری یادداشت برداری کنید و بعد متن جواب رو با استفاده از Microsoft Word تایپ کنید. موضوعی رو که استفاده کردین لطفا بالای جوابتون بنویسید. برای نوشتن هر کدوم از پاسخ‌های Issue و Argument نیم ساعت بیشتر فرصت ندارین. متن رو که نوشتید، سعی کنید حداقل یک بار مرورش کنید و اشتباهات رو تا حد امکان اصلاح کنید. فایل Word رو ذخیره کنید و اگه دوست داشتین یادداشت‌ها رو هم بفرستید، از اون‌ها هم عکس بگیرید و توی فایل zip بگذارین.

بعد از اینکه جوابتون رو نوشتین و توی یک فایل ذخیره کردین، از یادداشت‌هایی هم که قبل از شروع به نوشتن تهیه کردین، عکس بگیرین (مثلا با دوربین موبایل). اگه یادداشت‌هاتون رو بفرستید استاد اون‌ها رو هم بررسی می‌کنه و توی گزارشی که دریافت می‌کنید، توضیح داده می‌شه که برای یادداشت برداری موثر چه کار باید انجام بدین. اگه قصد دارین هر دو تا پاسخ Issue و Argument بخش GRE Analytical Writing رو برای تصحیح و تهیه گزارش ارسال کنین بهتره تو دو تا فایل Word مجزا باشن. فایل‌ها رو توی یک فایل zip قرار بدین و فایل zip رو از فرم ویژه ارسال پاسخ‌ها برای ما بفرستین تا یک گزارش کامل دریافت کنید. لطفا فراموش نکنین که موضوع رو به طور کامل و دقیق توی فایل ارسالی کپی کنید.

(1) اشتباهات مربوط به استفاده از کلمه‌ها و عبارت‌های به همراه پیشنهاد استاد برای جایگزینی آن‌ها با کلمات و عبارت‌های صحیح

(2) اشتباهات مربوط به گرامر و ساختار جمله به همراه پیشنهاد استاد برای به کار گیری ساختار صحیح

(3) اشتباهات ساختار متن (organization) در مورد چگونگی سازماندهی به متن به همراه آموزش شیوه صحیح

(4) اشتباهات مربوط به شیوه بیان منطقی مطالب در writing و آموزش شیوه صحیح روند منطقی

(5) معرفی منابع مورد نیاز برای مطالعه جهت یادگیری و رفع اشتباهات و پشتیبانی آموزشی

بله، شما می‌تونید از بخش پشتیبانی آموزشی فایل‌های پاسخ‌ها رو برای ما ارسال کنید تا به طور رایگان بررسی بشن. ولی گزارش کاملی برای شما ارسال نمیشه. فقط نمره به آدرس ایمیل شما ارسال میشه.