نمونه سوالات رایگان ®GRE و آموزش رایگان ®GRE

تهیه شده توسط: دکتر آرمان خاکی

تمام چیزایی که شما برای آماده شدن و موفقیت در GRE لازم دارین اینجاست. منابع و نمونه سوالات رایگان GRE نرم افزار و PDF و راهنمایی کامل و پشتیبانی آموزشی همه اینها کاملا رایگان. من چندین ساله که کلاس‌های آمادگی GRE برگزار می‌کنم برای دانشجوهایی که می‌خوان برای ادامه تحصیل تو مقطع فوق لیسانس و دکتری برن خارج از کشور. خودم تو سال 2013 تو آزمون GRE کامپیوتری توی دوبی شرکت کردم. نمره‌هایی که تو کارنامه من می‌بینید معناشون اینه که 87 درصد کسانی که تو تمام دنیا تو یه بازه زمانی 5 ساله از زمان پرینت گرفتن این کارنامه تو امتحان GRE شرکت کردن نمرشون تو بخش verbal از من کمتر بوده و 80 درصد اونا تو analytical writing از من کمتر نمره گرفتن. خب با توجه به اینکه من از چند سال قبل از این امتحان GRE تدریس می‌کردم شاید فکر کنید که این تعجبی نداره ولی باید بدونین که من 4 ماه قبل از امتحان تقریبا روزی 6 ساعت خودمو برای GRE آماده می‌کردم؛ مطالعه و حل تمرین زیاد همیشه نتیجه مثبت داره.

نمونه سوالات رایگان GRE و آموزش رایگان GRE

چطوری برای GRE® General آماده بشیم؟

دانلود کتاب‌ها و منابع GRE General به همراه راهنمای برنامه ریزی مطالعه برای آمادگی در ۳ ماه

دانلود منابع و برنامه ریزی GRE دانلود نرم افزار GRE TOTAL PREP

اولین چیزی که باید بدونین اینه که اگه بخواین 50 تا کتاب و 100 گیگ نرم افزار GRE دور خودتون جمع کنین، بعدشم بدون برنامه از این شاخه به اون شاخه بپرین هیچ فایده‌ای نداره و دارین وقتتون رو تلف می‌کنین. منابع GRE که اینجا براتون گذاشتم به اضافه برنامه‌ریزی دقیق و راهنمای مطالعه، یک برنامه کامل و حرفه‌ای در اختیار شما قرار میده که انجامش 3 ماه وقت میبره و جواب خیلی خوبی می‌گیرین. در طول این مدت هم میتونین سوالاهاتون رو از من بپرسید و مشاوره بگیرید.

چطوری از نمونه سوالات و منابع ®GRE بهتر استفاده کنیم؟

دانلود نمونه سوالات GRE (کتاب الکترونیکی و نرم افزار) به همراه راهنمای مطالعه

دانلود رایگان نمونه سوالات GRE

با تمرین مناسب، کافی و منظم خیلی راحت و بدون نگرانی می‌تونین تو یه مدت زمان کم، نمره خوبی تو GRE بگیرین. تو این بخش براتون تعداد کافی نمونه سوالات رایگان GRE به صورت کتاب الکترونیکی و نرم افزار، هم برای دانلود و هم برای دسترسی آنلاین گذاشتم. راهنمایی‌های لازم رو هم برای برنامه‌ریزی و استفاده از این منابع GRE نوشتم. اگه دوست داشتین می‌تونین سوال‌هاتون و کاراتون رو از بخش پشتیبانی آموزشی برام بفرستین تا بیشتر راهنمایی کنم.

نمونه اصلی آزمون GRE به همراه پاسخ‌های تشریحی (آپدیت 2022)

یک آزمون کامل GRE به همراه پاسخ‌های تشریحی Verbal Reasonign و نمونه‌های نوشته شده Analytical Writing برای آشنایی کامل شما با نمونه سوالات GRE و سنجش مهارت‌ها
آزمون آنلاین GRE General

مشاهده نمونه اصلی آزمون کامل GRE

آموزش کامل GRE به صورت ویدیویی (نرم افزارهای کلاس مجازی)

مجموعه نرم افزار کلاس مجازی GRE: تنها در چند هفته به طور کامل برای آزمون GRE آمادگی پیدا کنید!

مطالعه منابع آزمون GRE بخش خیلی مهمی از کار شماست ولی همه ماجرا نیست! اینجا یک دوره کامل کلاس مجازی GRE برای شما آماده کردیم که در مدت زمان خیلی کوتاه با استفاده از این مجموعه و برنامه آمادگی GRE ایران آی بی تی می‌تونین به صورت کامل و موثر خودتون رو برای آزمون آماده کنین.

این مجموعه‌های نرم افزاری شامل فایل‌های ویدیویی هستن که به صورت گام به گام و طبقه بندی شده، تمام مباحث و تکنیک‌های مورد نیاز برای موفقیت در آزمون GRE رو به شما یاد میدن. هر مبحثی رو که توی برنامه آمادگی GRE براتون نوشتم و از کتاب‌های مجموعه GRE Total Prep مطالعه می‌کنین، توی نرم افزارهای این مجموعه کلاس مجازی به طور مفصل و دقیق توضیح داده شده و کمک میکنه با آمادگی بیشتری سراغ حل تمرین برید.

به روز رسانی 2022

ویژگی‌های بسته‌های نرم‌افزاری کلاس مجازی GRE General

  • تدریس تمامی مباحث موجود در GRE General به صورت ویدیویی
  • تکنیک‌های ضروری تستی برای پاسخگویی سریع
  • تکنیک‌های یادگیری صحیح کلمات و اصطلاحات
  • تکنیک‌های حدس زدن گزینه صحیح در سوالات مشکل
  • توضیح تمامی مباحث تدریس شده به همراه مثال
  • مناسب مطالعه به شیوه خود آموز و کلاس‌های آمادگی GRE
  • قابل دانلود و نصب بر روی کامپیوتر شما
  • مشاهده ویدیوهای کلاس مجازی بدون نیاز به اتصال اینترنت
  • به همراه برنامه‌ریزی آمادگی آزمون در ۳ ماه
  • همراه با بسته‌های تمرین‌های تکمیلی
  • پشتیبانی آموزشی و رفع اشکال در طول دوره آمادگی آزمون

دانلود نرم افزار آموزش کامل GRE به همراه ویدیوهای کلاس مجازی

تمام مهارت‌های لازم برای موفقیت در آزمون GRE رو در مدت کوتاه به صورت خودآموز یاد بگیرید!

اطلاعات بیشتر و دانلود ...

کتاب الکترونیکی نمونه سوالات اصلی متن‌های Reading بخش Verbal در مجموعه GRE TOTAL PREP

وقتی دارین خودتون رو برای آزمون GRE آماده می‌کنین، دو تا موضوع خیلی اهمیت داره. اول از همه زمان: صرفه جویی توی وقت عامل خیلی موثری هست برای اینکه بتونین مطالب بیشتری رو مرور کنین، کلمات بیشتری یاد بگیرین و از همه اینا مهمتر، به اندازه کافی وقت داشته باشین که اون چیزایی رو که مطالعه کردین خوب یاد بگیرین و به خاطر بسپرین. دوم موضوع دسترسی به منابع اصلی GRE هست. منابع اصلی خیلی کمی در دسترس داشجوها توی ایران هست برای آمادگی GRE و بهترین منابع موجود رو به همراه راهنمای مطالعه توی ایران آی بی تی می‌تونید پیدا کنید. ولی منابع اصلی GRE بیش از این حرف‌هاست که دانشجوها توی ایران امکان دسترسی آسون به اون‌ها رو ندارن. کتاب الکترونیکی GRE READING 400 این دو تا مشکل رو به نحو موثری برای شما حل می‌کنه. با استفاده از این کتاب الکترونیکی، شما حسابی توی وقت صرفه جویی می‌کنید، چون متن‌های Reading زیادی کنار هم یک جا جمع شده (در مجموع 400 سوال) که علاوه بر تمرین Reading (که بیشتر از 60% قسمت Verbal هست) به شما کمک می‌کنه کلمه‌های بیشتری رو یاد بگیرید و اون کلمه‌هایی رو هم که قبلا یاد گرفتین، توی متن ببینید و بهتر باهاشون آشنا بشید. همه و همه یک جا و به صورت فشرده. این کتاب الکترونیکی مشکل دسترسی به منابع اصلی GRE رو هم حل می‌کنه، چون برای تهیه اون از منابع اصلی ETS و منابع منتشر نشده موسسات آمادگی آزمون GRE در امریکا و کانادا استفاده شده. این کتاب برای کسانی خوبه که فقط به هدف و موفقیت فکر می‌کنن! :)

به روز رسانی 2022

دانلود منابع و برنامه ریزی GRE دانلود نرم افزار GRE TOTAL PREP