دانلود منابع ®GRE و کتاب PDF همراه با راهنمای مطالعه و برنامه ریزی

تمامی منابع آمادگی GRE و راهنمایی استاد برای برنامه ریزی دقیق جهت آمادگی در مدت کوتاه

دانلود منابع GRE و کتاب PDF

تهیه شده توسط: دکتر آرمان خاکی

چطوری در مدت 3 ماه برای GRE General به خوبی آماده بشیم؟

اینجا تمام منابع GRE که برای موفقیت تو آزمون لازم دارین برای دانلود گذاشتم و راهنمایی کردم که چطور ازشون استفاده کنین. از پشتیبانی آموزشی رایگان با من در ارتباط باشین. می‌تونین سوالات و کاراتون رو بفرستین تا فیدبک بگیرین. همونطور که قبلا هم گفتم موفقیت توی GRE به این نیست که تعداد زیادی کتاب دور خودتون جمع کنین و ندونین باید باهاشون چی کار بکنین. راه درست اینه که از منابع معتبر به صورت هدفمند و با برنامه‌ریزی دقیق استفاده کنین.

دانشجوهایی که از سال 2012 تا حالا از این منابع و برنامه‌ریزی مطالعه به صورت خودآموز (یا در کنار کلاس) استفاده کردن نمره‌های Verbal: 154-160، Quant: 159-170 و Writing: 3.5-4.5 رو به من اطلاع دادن.

در طول مدت زمان مطالعه هم میتونین از طریق پشتیبانی آنلاین در تلگرام یا بخش پشتیبانی آموزشی، سوال‌هاتون رو مطرح کنید یا رفع اشکال انجام بدین که کاملا رایگان هست.

0
Verbal Reasoning
0
Quantitative Reasoning
0
Analytical Writing

دانلود منابع و برنامه ریزی مطالعه در ادامه همین صفحه

در مورد آمادگی آزمون GRE به مشاوره نیاز دارید؟

جدیدترین و کامل‌ترین مجموعه خودآموز منابع و نمونه سوالات GRE اصلی: به روز رسانی 2022

  • مجموعه GRE TOTAL PREP از منابعی که در موسسه‌های معتبر کانادا و امریکا برای کلاس‌های GRE دانشجوهای غیر انگلیسی زبان استفاده میشه تهیه شده و برای سال 2022 آپدیت شده.

  • کتاب‌های الکترونیکی آموزش مهارت‌های GRE اختصاصی زبان پارس تهیه شده از جزوه‌های موسسات معتبر آمادگی GRE در کانادا و امریکا (GRE Stratrategies) توی مجموعه GRE TOTAL PREP هست.

  • ویدیوهای آموزشی اختصاصی زبان پارس توی مجموعه GRE TOTAL PREP تمام مهارت‌های Verbal و Analytical Writing رو به زبان ساده و به صورت گام به گام به شما آموزش میده. این ویدیوها که لایسنس اون‌ها توسط زبان پارس تهیه شده، توسط استاد برجسته دانشگاه‌های امریکا و کانادا تهیه شده و در اینترنت موجود نیست.

  • کتاب الکترونیکی Video Study Guide توی مجموعه GRE TOTAL PREP در اختیار شما قرار گرفته که استاد با استفاده از اون‌ مطالب توی ویدیوها رو به شما آموزش میده

  • جزوه‌های اختصاصی زبان پارس شامل بیش از 2000 نمونه سوال اصلی طبقه بندی شده آزمون GRE در زمینه‌های وربال و ریاضی به همراه پاسخ تشریحی توی مجموعه GRE TOTAL PREP هست.

  • مجموعه GRE POWER VOCAB کلمه‌های مورد نیاز شما برای آزمون GRE رو با معنی، مثال استفاده از کلمه در جمله، ریشه شناسی و … به شما آموزش میده و کمک میکنه در زمان صرفه‌جویی کنین.

  • کتاب الکترونیکی GRE Reading 400 توی مجموعه GRE TOTAL PREP که یک مجموعه بی نظیر هست از 400 سوال GRE Reading که از منابع اصلی منتشر نشده گردآوری شده که برای استفاده داخلی موسسات آموزشی امریکا و کانادا در اختیار اون‌ها قرار میگیره.

  • آخرین نسخه آفیشال گاید آزمون جی آر ای و آفیشال گاید اختصاصی بخش وربال و رایتینگ که توسط ای تی اس ارائه شده هم در اختیار شما قرار گرفته و همراه با منابع دیگه، توی برنامه ریزی مطالعه هفتگی از اون‌ها استفاده شده.

دانلود منابع و برنامه ریزی GRE دانلود نرم افزار GRE TOTAL PREP

GRE TOTAL PREP

مجموعه کامل آموزش GRE

دیدگاه‌های کاربران

. دیدگاه خود را بنویسید و امتیاز بدهید
مرتب‌سازی:

اولین نفری باشید که دیدگاه خود را درج می‌نمایید.

خریداری شده
{{{ review.rating_title }}}
{{{review.rating_comment | nl2br}}}

نمایش دیدگاه‌های بیشتر
{{ pageNumber+1 }}

دیدگاه خود را بنویسید و امتیاز بدهید

5
پربازده، آموزش کامل و سریع، برنامه ریزی
امتیاز استاد 5 / 5
امتیاز کاربران (26 دیدگاه) {{ reviewsOverall }} / 5
دیدگاه استاد

آزمون GRE اصولا برای دانشجوهای انگلیسی زبان طراحی شده اما موفقیت دانشجوهای ما که از بسته‌های آموزشی و برنامه‌ریزی مطالعه زبان پارس (ایران آی بی تی) استفاده میکنن شگفت آوره. نمره‌های وربال 155-160، نمره های رایتینگ 3.5-4.5 و نمره‌های ریاضی 170 که دیگه شنیدش برای همکاران عزیز ما توی زبان پارس عادی شده یک موفقیت بزرگ هستش هم برای دانشجوها و هم برای کادر آموزشی زبان پارس. بسته GRE TOTAL PREP با درس‌ها و تمرین‌های فراوان و اصولی، بسته‌های کلاس مجازی که به صورت ویدیویی مهارت‌ها رو به دانشجوها آموزش می‌دن و مجموعه با ارزش GRE READING 400 با برنامه ریزی مطالعه هفتگی و آموزش فعال به مؤثرترین شکل ممکن دانشجوها رو برای GRE آماده میکنه. علتش هم انسجام مطالب و شیوه آموزشی فعال و اینتراکتیو هست که با هیچ کتابی به تنهایی امکان‌پذیر نیست. کسانی که قبلا توی GRE شرکت کردن منظور منو متوجه میشن. بخش مهم دیگه از نظر من خدمات پشتیبانی آموزشی رایگان زبان پارس هستش برای دانشجوهایی که به صورت خودآموز توی خونه برای آزمون آماده میشن و نیاز دارن کسی باشه که بتونه مشاوره بهشون بده و رفع اشکال انجام بدن. من حتما استفاده از منابع و برنامه‌ریزی مطالعه تهیه شده توسط زبان پارس رو توصیه میکنم. بیشتر این دیگه چی لازمه؟

دانلود منابع و برنامه ریزی GRE دانلود نرم افزار GRE TOTAL PREP