دانلود منابع تافل و راهنمای برنامه‌ریزی مطالعه

برای کسانی که موفقیت تحصیلی براشون مهمه!

دانلود منابع تافل TOEFL iBT به همراه راهنما و برنامه ریزی مطالعه

این بخش اختصاص داره به منابعی که شما برای آمادگی موثر در آزمون تافل بهشون نیاز دارید. به همراه دانلود منابع، من یک راهنمای کامل برنامه‌ریزی مطالعه و استفاده از این منابع رو هم براتون تهیه کردم تا بتونین به صورت حرفه‌ای خودتون رو برای آزمون TOEFL iBT آماده کنین. این منابع و برنامه آموزشی همراه اون‌ها برای کسانی هستش که قصد دارن به صورت خودآموز و مطالعه در منزل برای تافل آماده بشن و کسانی که کلاس تافل میرن و می‌خوان مطالعه تکمیلی داشته باشن. برای اینکه منابع و برنامه مطالعه‌ای که مناسب سطح دانش زبان انگلیسی شما باشه بهتون ارائه بشه، یک آزمون تعیین سطح هم هست که کاملا رایگان هستش و بدون هیچگونه ثبت نام می‌تونین اون رو انجام بدید. زود باشین! منتظر چی هستین؟

آزمون های رایگان تافل ®TOEFL iBT

برای کسانی که دنبال آزمون‌های اصلی هستن و نمره‌های بالا!

آزمون های رایگان تافل TOEFL iBT

توی این قسمت یه تعداد از پرطرفدارترین آزمون های رایگان تافل TOEFL iBT رو که از منابع اصلی و منتشر نشده تافل برای تهیه اون‌ها استفاده کردیم براتون گذاشتیم. اگه برای آزمون‌های کامل اصلی تافل iBT به ایران آی بی تی سر زدین، راه رو درست اومدین! یه مجموعه از آزمون‌های آزمایشی آنلاین TOEFL iBT داریم با محیط شبیه سازی شده که هم برای اون دسته از دوستانی که دارن کلاس میرن و برای تافل آماده میشن خیلی مهم هستن هم برای اونایی که دارن به صورت خودآموز خودشون رو برای آزمون آماده می‌کنن. تمام آزمون‌ها به فرمت استاندارد تهیه شدن و برای قسمت‌های ریدینگ و لیسنینگ، کلید دقیق آزمون هم تهیه شده و بعد از انجام هر قسمت می‌تونید جواب‌های خودتون رو با جواب‌های صحیح مقایسه کنین.

آموزش کامل و نکات کلیدی Speaking تافل

برای کسانی که می‌خوان توی Speaking نمره بالای ۲۶ بگیرن!

آموزش نکات کلیدی Speaking به همراه نمونه سوالات رایگان TOEFL iBT Speaking

چیه؟ از دست TOEFL iBT Speaking اعصاب ندارین؟ نمی‌دونین باید باهاش چی کار کنین؟ می‌خواین تکنیک‌هایی رو یاد بگیرین که کمک کنه بتونین نمره بهتری بگیرین؟ این بخش برای شماست! توی این بخش، این مطالب رو براتون گذاشتم: (1) توضیح کامل از Speaking تافل که به تفکیک سوالات ساختار آزمون رو توضیح دادم و نکته‌های هر سوالی رو نوشتم. (2) تعدادی از تکنیک‌های کلیدی و پایه رو که حتما باید بلد باشین تا بتونین به سوال خوب جواب بدین رو توضیح دادم. (3) یک آزمون اصلی کامل TOEFL iBT Speaking هست به صورت آنلاین برای اینکه با “اسپیکینگ” واقعا آشنا بشین. (4) دانلود نرم افزار آموزش کامل Speaking برای اینکه همه تکنیک‌ها و اصطلاحات لازم برای Speaking رو خوب یاد بگیرین!

آموزش کامل Reading تافل

تمام تکنیک‌های تستی لازم برای بخش Reading رو یاد بگیرید!

آموزش درک مطلب تافل TOEFL iBT Reading Tutor

بخش Reading آزمون تافل یک مقدار با بخش درک مطلب آزمون‌های زبانی که تا حالا توی اون‌ها شرکت کردید متفاوته. نوع سوالات جدیدی داره و برای پاسخ دادن به این سوالات هم نیاز هست تکنیک‌های جدیدی رو یاد بگیرید. توی این قسمت تمام انواع مختلف سوالات Reading آزمون تافل وتکنیک‌های اصلی رو توضیح دادم. منابع لازم برای آموزش کامل بخش Reading رو هم در اختیار شما گذاشتم.

آموزش کامل Listening تافل

بخش Listening تافل از این آسون‌تر نمیشه!

آموزش مهارت شنیداری تافل

بخش Listening معمولا برای خیلی از دانشجوها مشکل‌ترین بخش آزمون هست. دیگه لازم نیست از حل کردن سوالات لیسنینگ تافل بترسین! اینجا من تمام انواع سوالات این بخش رو برای شما توضیح دادم، تکنیک‌های اصلی رو که برای پاسخگویی به سوالات باید یاد بگیرید با مثال و جزئیات لازم شرح دادم و علاوه بر یک آزمون نمونه اصلی منابعی رو که برای آموزش کامل Listening لازم دارید براتون گذاشتم و راهنمایی کردم چطوری از اون‌ها استفاده کنین.

آموزش کامل Independet Writing تافل

همه ۱۸۵ موضوعی که ETS برای Writing استفاده می‌کنه

دانلود کتاب الکترونیکی موضوعات Independent Writing و Speaking تافل TOEFL iBT

اگر دارین خودتون رو برای تافل آماده می‌کنین، مطالعه این کتاب الکترونیکی یک جزء خیلی مهم از کار شماست. توی این کتاب تمام موضوعات مخزن سوالات writing و speaking گردآوری شده و همه موضوعات بر اساس نوع اون‌ها طبقه بندی شدن. توی صفحه مربوط به دانلود این کتاب در مورد Independent Writing بیشتر توضیح دادم و اینکه از این کتاب چطوری بهتر می‌تونین استفاده کنین. علاوه بر این‌ها به منابع آموزش کامل رایتینگ هم اینجا دسترسی دارین.

آموزش کامل Integrated Writing تافل

دوست دارید از Integrated Writing نمره کامل بگیرید؟

نرم افزار آموزش کامل TOEFL iBT Integrated Writing

بخش Integrated Writing آزمون تافل یک ساختار منحصر به فرد خودش رو داره و برای کسانی که آشنایی کافی با این بخش از آزمون ندارن میتونه یک مقدار گیج کننده باشه. ولی واقعیت اینه که اگر خوب خودتون رو برای Integrated Writing آماده کرده باشید و به شیوه حرفه‌ای این بخش رو آموزش دیده باشید و تمرین‌های اصلی و کافی هم انجام داده باشید، میتونین نمره کامل این بخش از آزمون تافل رو بگیرید که 50% نمره بخش Writing رو شامل میشه. یعنی 15 نمره از کل 120 نمره آزمون تافل!